Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

Essence nieuwe nagellakjes maart 2011



Oké, ik kan Essence niet meer helemaal volgen. Als ik het goed begrijp heb ze drie manieren van vernieuwing van hun assortiment:

1. Het hoofdassortiment, waar sporadisch iets aan verandert, andere verpakking.
2. Nieuwe uitvindingen waar af en toe iets nieuws bijkomt, zie Sunclub, Colour en Go,...
3. De limited editions

Nu, de laatste nieuwe editie was "Whoom Boom". Ik vond deze totaal niet passen bij de lente eigenlijk.

Deze nieuwe kleurtjes, van Colour & Go, zijn volgens mij geen limited edition en ze staan ook bij de andere nagellakjes van het vaste assortiment. Ze zijn wél lenteachtig en prachtig!

Ik ben dol op de kleur "42 Dress for A Moment". Het is een matte lichtblauw-grijs dat je niet vaak vindt en al helemaal niet budgetproof. Het dekt fantastisch goed met één laagje, stinkt niet en droogt lekker snel (colour en...GO!).

Ik ga morgen terug naar Kruidvat want ik heb spijt dat ik er niet meteen een paar heb gekocht. Ik ben al veel te lang bezig met mijn winterachtige donkerroze nagellak van Maybelline Express Dry. Die nog eens lang moet drogen en snel chipt! Aargh!

Budget nail polish is all I need.

Wil je toch een fel kleurtje, dan heb ik deze nog voor je:



Nu in de winkel.

Yorum Gönder

0 Yorumlar